Service
De consultants van onze servicedesk zijn altijd in de weer om u te voorzien van de best mogelijke service, om u zodoende te helpen zoveel mogelijk profijt te hebben van het gebruik van de software.
Documentatie
Zo verzorgt de servicedesk de bij de software behorende documentatie, zodat deze telkens up-to-date is en aansluit bij uw actuele versie van de software. De gebruikershandleidingen vormen naast het geheugensteuntje voor de ervaren gebruikers ook een prima basis voor de scholing van nieuwe medewerkers/gebruikers binnen uw organisatie.
Vraag-en-antwoord-verzameling
De vraag-en-antwoord-verzameling die door de servicedesk wordt onderhouden, is een zeer geschikt hulpmiddel om snel antwoord te krijgen op gerichte vragen.
Om ook de meer visueel ingestelde gebruikers in staat te stellen om snel een antwoord op hun gerichte vragen te vinden, onderhoudt de servicedesk naast de vraag-en-antwoord-verzameling ook instructiefilmpjes. Zo kunnen de gebruikers zelf kiezen, hoe ze het antwoord op hun vragen gepresenteerd krijgen.
Ondersteuning
Uiteraard zijn de consultants van de servicedesk ook direct te bereiken, door via de ondersteuningssite een eventueel probleem of vraag te melden of door de servicedesk simpelweg telefonisch of via e-mail te benaderen. De zeer deskundige servicedeskconsultants beantwoorden graag uw vragen en indien nodig kunnen zij op afstand met u meekijken en u direct assisteren met eventuele aandachtspunten in uw operationele omgeving.
Consultancy op afstand
Zoals de naam al doet vermoeden, kunnen de servicedeskconsultants ook consultancy op afstand verzorgen. Dat betekent dat zij net zoals uw consultant kunnen worden benaderd voor advies en inrichting van de software, het op maat maken van rapportages en het uitvoeren van updates en migraties.
Daarnaast kan de servicedesk uw personeel op afstand opleiden, waarbij u kunt kiezen uit zowel één-op-één-sessies als groepssessies. De servicedeskconsultant kan de betrokken personeelsleden demonstreren, hoe bepaalde zaken in de software werken, maar daarnaast ook andersom, namelijk met uw personeelsleden meekijken of ze het zelf op de juiste manier kunnen uitvoeren.
Consultancy op afstand is een dienst die geheel in lijn ligt met de kernwaarden van Astans Business Software: Doordat de consultant op afstand werkt in plaats van een bezoek op locatie af te leggen, wordt niet alleen het milieu gespaard (de autorit hoeft niet te worden afgelegd), maar wordt ook efficiënter gewerkt: Voor zowel de consultant als uw organisatie wordt een tijdbesparing gerealiseerd.
Zo gaat de reistijd niet verloren en bent u veel flexibeler om op voor u geschikte momenten tussen uw werkzaamheden door gebruik te maken van de dienst. Er is namelijk geen reistijd meer in het spel, waardoor de activiteiten gemakkelijker op te delen zijn in kleinere brokken. Een ander voordeel is, dat het voor de opleiding van uw personeelsleden niet noodzakelijk is, om gezamenlijk in een voor scholing geschikte ruimte (met evt. benodigde faciliteiten) plaats te nemen, omdat iedereen vanaf de eigen werkplek de opleiding kan volgen. Uiteraard bepaalt u zelf per geval, of u op afstand gebruik wenst te maken van een bepaalde dienst, of dat u liever persoonlijk contact heeft met de consultant van Astans Business Software.